trešdiena, 2012. gada 14. novembris

Projekts - Es Šuju Sev!

Beidzot no kāras skatīšanās esmu tikusi arī līdz dalībai kādā kopīgajā rokdarbu projektā. Šis uzrunāja tik ļoti, ka nolēmu - vienalga kā, kaut vai pa naktīm, bet - es šūšu! :)
Tātad piedalīšos Plūmītes pasaules rīkotajā projektā - Es Šuju Sev!


Par manām attiecībām ar šūšanu.
Šūts ir diezgan daudz. Laika periodā no kādas 12.klases, cauri studiju laikiem un gadus 5 vēl pēc tam. Bet tagad jau kādus gadus 8 ir bijusi pauze tajā visā. Pēdējais laiks atkal atgriezties!

Īpašus kursus apmeklējusi neesmu. Vidusskolā mājturības skolotāja bija šuvēja, tad nu šuvām ar. Pēc tam mācījos par mājturības skolotāju LU un tur ar kādu gadu bija šūšana, tik neatceros to kā īpašu zināšanu avotu. Bet visa tā rezultātā iemācījos šūt pēc gatavajām piegrieztnēm un pat nojēga par modelēšanu ir. Šuvu svārkus, bikses, kādu vasaras kleitu. Līdz radās ideja par ziemas mēteli. Zināju, ko gribu, bet nekur nevarēju tādu atrast. Ilgi auklēju savu sapni, līdz nolēmu - ja visu dara precīzi un uzmanīgi, nekas tak nevar nesanākt! Kā glābšanas riņķi paturēju prātā, ka mana krustmāte ir šuvēja un ķēros klāt! Gāja visādi. Gan labi un skaisti, gan iegūla tas viss uz pāris mēnešiem aizmirstībā. Rezultātā ķēros pie "glābšanas riņķa", tikai, kad nu nekā nevarēju vienu piedurkni taisni vietā iedabūt. To un vēl pāris lietiņas krustmāte pielaboja un  - mans sapņu mētelis bija gatavs! Ar nelielu palīdzību, bet tomēr pašas paveikts! Par to, kādas sajūtas tas man raisīja, liecina fakts, ka mētelis tika novalkāts līdz skrandām un vēl mazliet - piesedzot nodilumus ar "lapsiņu". :) Diemžēl, nav man tagad bildītes, ko parādīt. Bet, ja atradīšu, ielikšu.
Otrs mīļdarbiņš ir vasaras svārki. Sarežģītības ziņā pilnīgs pretstats mētelim, bet mīļi bezgala!

Tagad ar laimīgu smaidu atceros laikus, kad dzīvoju pēc principa - ko lai rīt velku? Nekas, pa nakti uzšūšu! Laiku pagriezt atpakaļ nav iespējams, toties piemirstas, bet labas lietas gan ir vērts atdzīvināt! Šonakt sapņošu pat to, ko varētu uzšūt! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru